03 Απριλίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


 Πανελλήνιες πρωτιές για τους μαθητές του 5ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας και του Επαγγελματικού Λυκείου Παλαμά:

Σε μια περίοδο όπου η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, βάλλεται από την οικονομική κρίση, και η ανεργία αυξάνεται, περίπου 2.000 μαθητές Λυκείων από όλη την Ελλάδα, δίνουν ‘μαθήματα’ επιχειρηματικότητας, διοικούν τη δική τους εικονική επιχείρηση, λαμβάνοντας όλες τις αναγκαίες αποφάσεις προκειμένου να την κάνουν βιώσιμη και κερδοφόρα.

Η δυνατότητα δόθηκε από τον καινοτόμο διεθνή διαγωνισμό “Young Business Talents” με χρήση επιχειρηματικού προσομοιωτή, ο οποίος διοργανώθηκε φέτος για δεύτερη φορά στην Ελλάδα, από την PraxisMMT* και τη NIVEA, υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ).

 ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ‪#YoungBusinessTalents ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ στις 28 Μαρτίου στο γήπεδο Μετς της Αθήνας με 75 ομάδες, 280 Μαθητές Λυκείων και τους καθηγητές τους, από όλη την Ελλάδα, από 543 ομάδες και 2.000 παιδιά που ξεκίνησαν τον Επιχειρηματικό μαραθώνιο Διοίκησης με Προσομοιωτή τον Νοέμβριο 2014.

ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ! ΟΛΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΆ ΤΑΛΕΝΤΑ.

Η Καρδίτσα, είχε πολύ δυναμική παρουσία στο διαγωνισμό, με συμμετοχή οκτώ ομάδων στον Τελικό (πέντε από το Επαγγελματικό Λύκειο Παλαμά, δύο από το 2ο  Επαγγελματικό Λύκειο Καρδίτσας και μία από το 5ο  Γενικό Λύκειο Καρδίτσας) και με δύο ομάδες στις 15 νικήτριες που έλαβαν χρηματικό βραβείο.




Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Ν. Καρδίτσας συγχαίρει τις ομάδες του 5ου Γενικού Λυκείου Καρδίτσας και του Επαγγελματικού Λυκείου Παλαμά που αναδείχθηκαν στις 15 νικήτριες  ομάδες.


Επίσης αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες, τους καθηγητές και τα σχολεία που έλαβαν μέρος στον διαγωνισμό. Με την συμμετοχή τους σε τέτοιου είδους δράσεις το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον για τους μαθητές. Τα παιδιά μαθαίνουν να δουλεύουν ομαδικά, ενισχύεται ο υγιής ανταγωνισμός, η άμιλλα, αναπτύσσουν κριτική σκέψη και κυρίως γίνεται εφαρμογή των θεωρητικών μαθημάτων του τομέα Οικονομίας Διοίκησης, στην πράξη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: